KLANTENSERVICE:


Telefoon: 0407580258

E-mail : asiakaspalvelu@tallitukku.fi


Je kunt ook een bericht achterlaten via het contactformulier!

Als je vraag niet dringend is en geen betrekking heeft op bestellingen of retourzendingen, kun je ons een bericht sturen op Instagram @tallitukku of op Facebook Messenger.


We streven ernaar je e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden, op werkdagen binnen 48 uur.

We zijn op werkdagen geopend van 11.00-15.00 uur, we zullen ook reageren op contactverzoeken buiten deze uren.


Ons kantooradres:

Holkonkyläntie 71
63610 TUURI



Hieronder vindt u de meest gestelde vragen:


Vraag 1. Ik ben mijn retourformulier kwijt - wat nu?


Zodra u bent ingelogd, kunt u het retourformulier afdrukken via het tabblad Retourformulier. Zonder retourformulier kun je geen producten retourneren
Dit retouradres is vooraf betaald, dus je hoeft geen portokosten te betalen als je producten retourneert. Je geeft je pakket gewoon af bij het dichtstbijzijnde postkantoor en vermeldt ons retournummer, dat je kunt vinden op het retourformulier of bij onze klantenservice
Als je meer informatie wilt over retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice

Vraag 2. Het product dat ik wil hebben is niet in mijn maat - komen er nog meer?


Indien van toepassing zullen we producten aanvullen, mits ze nog leverbaar zijn vanuit de fabriek en geen uit productie genomen product zijn. Seizoenskleuren zijn producten die over het algemeen eenmalig op voorraad komen en verkocht worden tot ze op zijn - en niet verkrijgbaar zijn in de fabriek. We proberen paardenvoer altijd op voorraad te houden. Soms echter zijn vrachtzendingen vertraagd of is de verkoop van producten verkeerd ingeschat, in dat geval vindt herbevoorrading meestal binnen 2 weken plaats - meestal eerder.

Vraag 3. Hebben jullie mijn retour ontvangen?


Het duurt tussen de 2 en 14 dagen voordat retourzendingen van klanten op het postkantoor aankomen, wat natuurlijk van invloed is op de verwerkingstijd. Na ontvangst worden retouren meestal direct verwerkt, maar uiterlijk binnen een week. Mocht je je na het versturen van de retourzending herinneren dat je vergeten bent alle onderdelen van het formulier in te vullen, dan kun je de ontbrekende informatie via het contactformulier versturen
Als je bij Walley hebt besteld en de factuur nog niet hebt betaald, brengen wij de producten in mindering op de factuur en hoef je je rekeningnummer niet te vermelden.